ÇOK PİŞMANIM

Elimle şakaklarımdaki ıslaklığı sildiğim için o kadar pişmanım ki…

Nereden bilebilirdim ki beni son defa öptüğünü, dudaklarının bedenime değdiğini, şefkatle saçımı okşadığını, üzerimi usulca örttüğünü, ben uyuyana kadar başımda beklediğini.

İnsan nefes alırken de ölebiliyor bazen, öyle bir an geliyor ki canım dediğin, bebeğim dediğin bir anda senin katilin oluveriyor. Anlamlandıramıyorsun olanları, bebekten katil olabilir mi ki? Olabiliyor demek ki. Aşkın çiçeğin böceğin yalnızca kitaplardaki teorik olarak yazılmasından farklı bu derken bir de bakmışsın ki aslında sıradanlığın daniskasını yaşıyorsun.

Gözlerimden yaşlar akarken hayatımın anlamını yitirdiğimi düşünüyordum. Günlerdir ağlıyordum, yemek, içmek hak getire, yaşamımı devam ettirmek için zorla ağzıma tıkılan yemekleri de çıkarıyordum hemen. Ona olan aşkı hayatımın merkezine ne zaman koyduğumu bulmaya çalışıyordum ancak bir türlü bulamıyordum. Nasıl bu kadar acı verici olabiliyordu? Güneşimdi o benim ancak artık beni, aydınlatmıyordu günlerimi, ısıtmıyordu bedenimi. Kaskatı anlamsız, ne kadar da alışmıştım ona, halbuki o olmadan da nefes alabiliyordum. Demek ki gerçekten nefes almıyormuşum, gerçekten yaşamıyormuşum. Karanlıktaymışım da haberim yokmuş.

Çok zayıfladım, bitkin düştüm. Evet aşıktım, kitaplarda yazılı olanlardan çok daha fazla aşıktım. Bebeğimin beni canlı canlı mezara koymasına şaşıyordum. Dünyanın ondan ibaret olduğunu sanıyordum.

Ta ki çığlıklar atan ablamın haykırışlarını duyana kadar.

Elimle şakaklarımdaki ıslaklığı sildiğim için o kadar pişmanım ki annem, nereden bilebilirdim ki beni son defa öptüğünü, dudaklarının bedenime değdiğini, şefkatle saçımı okşadığını, üzerimi usulca örttüğünü, ben uyuyana kadar başımda beklediğini. Ben kalbimin durduğunu düşünürken meğerse ki senin kalbin, bir parçanın gözünün önünde eriyişine şahit olmaya daha fazla dayanamadı.

Anne ben çok iyiyim, senin nefes aldığını bildiğim her gün daha da iyi olacağım, lütfen geri dön demek için çok mu geç kaldım?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İDRİS BEYİN'İN MEYHANESİ

ANLAMSIZ CÜMLELER

ÖLMEK İÇİN ERKEN