HASTALIK

Bugün senin için afilli cümlelerim yok be kız. Özledim seni. Bir an gördüm sadece seni ve aşık oldum. Bir nedene ihtiyacım da yok zaten. Daha önceden hiç aşık olmuş muydum acaba? Sanmıyorum. Tıpkı şimdiki gibi hastalıklı hissetmemiştim daha önceden.

Fotoğrafına baktığım bir an ateşleniyorum, havale geçiriyor gibi hissediyorum, soğuk suyun altında duş alıyorum. Vücudumun ısısı dengelenecekken üzerimden akıp giden su ısınıyor, öylece karışıyor kanalizasyona. Küresel ısınmadan bir miktar da sen sorumlusun, ısıtıyor senin bakışların bedenimi, ben de dünyayı.

Sesini kulaklarımda duyduğum bir an başım dönüyor, düşecek gibi oluyorum, boşlukta hissediyorum kendimi. Ellerini arıyorum ama göremiyorum, senden başka beni ayakta kimsenin tutamayacağını biliyorum. Biri vardı ve o da sensin beni ayakta tutabilecek.

Uyuyamıyorum günlerdir, uykuya yenik düşüp de bir an senin yüzünün zihnimden gitmesini istemiyorum. Bir ömür boyunca bir sanat eserine bakıp yaşayabilir mi insan? Zihnimdesin sen hep ve her gün sana bakarak seni tekrar tekrar keşfediyorum. Sonsuz bir evrensin benim için çözülmeyi bekleyen.

Olur da bir an gaflete düşüp de gözlerim uykuya dalarsa, uyandığım anda karnımın ortasında bir ağrı hissediyorum, varlığının bir an olsun zihnimden uzaklaşması dakikalarca suyun altında kalmışım ve suyun üzerine çıkmışım gibi hızlı hızlı nefes almama neden oluyor ve karnımın ağrısı daha da artıyor.

Nefesim normalleşmeye başladığında bu sefer tekrar terlemeye başlıyorum, fotoğrafına bakıyorum yine ve bu döngü devam etmeye başlıyor.

Ne zamandan beri böyleyim bilmiyorum, ne kadar olmuştu seni görmeyeli, birkaç saat mi, yoksa gün mü? Ne zamandır böyle hastalıklıyım bilmiyorum. Doktora gitsem ve bunları anlatsam ne kadar da fazla ilaç verirdi bana değil mi? Halbuki normal bir insan gibi hayatıma devam edebilmem için bana sen lazımsın o ilaçlar değil.


İnsan hayatta kalma içgüdüsüne sahiptir, ben de sıradan bir insan olarak yaşamak, içinde bulunduğum bu hastalıklı durumdan kurtulmak istiyorum. Sen benim ilacım olmazsan benim yaşayabilmem ne mümkün?  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İDRİS BEYİN'İN MEYHANESİ

ANLAMSIZ CÜMLELER

ÖLMEK İÇİN ERKEN